ترندهای محبوب کت و شلوار

اطلاع از ترندهای كت و شلوار مردانه، کمک میکند تا با خرید كت و شلوار مناسب خود درخشان‌تر از هر زمان ديگری به نظر برسيد.

ترندهای محبوب کت و شلوار

کت و شلوارها امروزه به یکی از اساسی‌ترین نیازها برای آقایان تبدیل شده اند پس هر مردی باید در کمد لباس هایش یک دست کت و شلوار که المان های دنیای امروزی مد و فشن را دارد، داشته باشد. البته یکی از اصلی ترین نکاتی که برای خرید این نوع لباس که از اهمیت بسیار بالایی برای آقایان برخوردا است، انتخاب درست سایز کت و شلوار است، که به شما کمک می کند بهتر و جذاب تر دیده شوید.

شما می توانید برای آشنایی با تمامی نکات مهم برای خرید یک دست کت و شلوار مردانه، راهنمای خرید کت و شلوار را با دقت بخوانید، تا با انتخاب درست کت و شلوار خود درخشان تر از هر زمان دیگری به نظر برسید.

با توجه به تمامی این تعاریف و مهم بودن کت و شلوارها برای آقایان و استفاده تقریبا همیشگی از این نوع لباس، ما سعی کرده ایم که مدل های مختلف کت و شلوارهای مردانه را طبق ترندهای روز دنیای مد و فشن دسته بندی کنیم، تا انتخاب را برای شما ساده تر کنیم.

البته فراموش نکنید، شما می توانید از کت و شلوارهای قدیمی خود نیز استفاده کنید و دلیل این حرف، بازگشت دنیای مد و فشن به عقب می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مدل های جدید کت و شلوارها، ادامه این متن را بخوانید.

انواع مدل های کت و شوار مردانه

مدل کت و شلوارهای مردانه به طور معمول به سه دسته

1-ساده

2-دیپلمات

3-کمباین

تقسیم میشوند که انتخاب هر کدام از این مدل‌ها بر اساس زمان و مکان مورد استفاده شما، انجام می گیرد.

کت و شلوارهای ساده

کت و شلوارهای ساده، پر استفاده ترین نوع کت و شلوار در بین آقایان است. در این مدل، کت و شلوار به صورت تک رنگ و ساده و با پارچه ای یکسان تولید میشود و هیچ جزییات اضافه‌تری را به همراه خود ندارد.

کت و شلوارهای دیپلمات

کت و شلوار دیپلمات مخصوص افرادی‌ است که می خواهند قد بلند تر دیده شوند، البته تنها برای این موضوع به کار گرفته نمی شود و این مدل از کت و شلوارهای مردانه، جذابیت خاص خودشان را دارند. در واقع به کت و شلوارهایی که از خط های عمودی در پارچه ی آن ها استفاده شده است، کت و شلوارهای دیپلمات گفته می شود.

کت و شلوارهای کمباین

کت و شلوار کمباین به تازگی در ترندهای مد و پوشاک، جای خود را پیدا کرده است و طرفداران بسیاری دارد. مدل کمباین به کت و شلوارهایی گفته می شود که شلوار آنها ساده و تک رنگ است، ولی کت ها معمولا طرح دار، طرح های چهارخانه هستند و از رنگی استفاده شده که با شلوار هماهنگی کامل داشته باشد.

 

 

با تمامی این تعریفات و توضیحات در مورد انواع کت و شلوار مردانه، حال میتوانید آسان تر از گذشته و با آرامش خیال بین مدل‌های دیپلمات، کمباین و یا کلاسیک، انتخاب خود را به درستی انجام دهید.

ترندهای رسمی یا کژوال

ترندهای روز کت و شلوارهای مردانه، بر اساس رسمی یا کژوال بودن پوشاک اتفاق می افتد . با این تعریف که ترندها به دو بخش تقسیم میشوند، به بررسی چند نمونه از کت و شلوارهای ترند شده در دسته بندی های رسمی و کژوال می پردازیم.

1- کت و شلوارهایی که تک رنگ هستند و در کنار خود از یک جلیقه که دقیقا همرنگ کت و شلوار شماست بهره می برند.

2-کت و شلوارهای چهار خانه ای که شش دکمه-دبل برست هستند

3-استفاده از کت و شلوارهای یقه آرشال

4-استفاده از جلیقه برای تمامی مدل های کت و شلوار مردانه

5-کت و شلوارهای دو جیب

6-کت و شلوارهایی با یقه های پهن

7-استفاده از رنگ های روشن

8-اورسایز بودن سایز کت و شلوارها

این 8 مورد، از برترین ها در ترندهای کت و شلوارهای مردانه بوده اند. ترندهایی که شاید برخی از آن ها، با فضای فرهنگی و فکری ما و جامعه ما یکی نباشد. فراموش نکنید، برای انتخاب درست کت و شلوار خود بر اساس ترندهای روز دنیا، ابتدا تحقیق کنید و یا از مشاورین متخصص در این حوزه مشاوره دریافت کنید تا بهترین را برای خود و استایلتان انتخاب کنید.

 

ال سی من و ترندهای روز

ما همیشه در ال سی من، سعی کرده ایم تا طبق ترندهای روز دنیای مد و پوشاک پیش برویم، در عین حال، سلیقه مخاطب ایرانی را نیز در نظر گرفته ایم، تا مخاطب ما با آرامش خیال، برای خرید کت و شلوارهای مردانه طبق ترندها و یا سلیقه شخصی خود اقدام کنید.

طراحان متخصص ما، با حضور در معتبرترین فستیوال ها و نمایشگاه های بین المللی، از ترندهای روز کت و شلوار با خبر شده و توسط تخصص خود در این زمینه شروع به طراحی کت و شلوار می کنند.

البته شما می توانید، برای آشنایی بیشتر با طراحان مجموعه ال سی من و یا آشنایی با نحوه کار این طراحان، ویدیو های طراحی لباس ال سی من را مشاهده بفرمایید.

خرید کت و شلوار مردانه

با توجه به تمامی تعاریف بالا، در مورد نحوه انتخاب و انواع مدل های کت و شلوار ترند شده، شما می توانید با حضور در فروشگاه های ال سی من، از مشاوره های تخصصی مشاورین ما استفاده کنید، تا در محیطی آرام و البته تخصصی، انتخاب خود را به درست ترین نحوه ی ممکن انجام دهید و با لبخند، از کت و شلوارهای ال سی من استفاده کنید.